Tillbaka på ruta ett

11 veckor och två dagar sen blev det inte mer. Igår försvann du igen och nu får vi börja om från början. Men vi vill så gärna ha dig och vi ger inte upp förrän du har kommit min vän. Du orkade inte hela vägen denna gång men du får fler försök, det lovar jag. Vi försöker och försöker och försöker till vi äntligen får vår lilla kluns i vårt liv permanent..

Vi är så ledsna och vi saknar dig så mkt. Idag jobbar pappa på den nya bilen och jag har sjukanmält mig. Din pappa vill inte att jag ska vara ensam så mormor kommer och vi ska åka till skåneplantor. Där ska jag leta upp ett fint träd eller en buske som jag ska plantera i trädgården för dig. Det ska vara något riktigt fint så vi vet vad vi kämpar för.




Kommentarer
Postat av: Kusin Teo

Hej då Klunsen! Jag blev så ledsen när jag hörde att hade försvunnit igen. Jag hade ju sett fram så mycket mot att få träffa dig. Antagligen hade du en bra anledning till att vänta lite till så så väntar jag också gärna ett tag till. Som tur är har jag ju din mamma som gudmor så vi ska allt ta hand om varandra så länge. Nu hinner jag ju bli lite äldre så att jag kan passa dig när du dyker upp. Fast mest tror jag att vi kommer busa. Tills dess hoppas jag du får det bra. Jag längtar efter dig!

2010-05-09 @ 09:58:25
Postat av: sjökon

Klunsen, fast att vi aldrig träffats så älskade vi dig redan, vi tänker mycket på dig och särskilt på din mamma och pappa.

2010-05-09 @ 13:35:02
Postat av: Jennifer

Till Klunsen:

Jag såg fram emot att träffa dig,lille Klunsen. Det skulle vara roligt att gå på "apkonster" som jag sa till Tommy och Rebecca att jag tänkte göra när du var lite äldre. Eftersom Mamma Rebecca fick dille på mintglass är det det absolut första jag kommer bjuda på dig när du väl kommer.

/ Faster Jennifer

2010-05-09 @ 22:27:53
URL: http://stylejunkie.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag som längtade efter dig så...



Kramar till er båda, ni klarar detta.

2010-05-10 @ 10:05:33
URL: http://annorlundas.blogg.se/
Postat av: Faster Rebecca

Jag saknar dig redan lillplutt!

2010-05-10 @ 12:28:04
URL: http://fallaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0