Vi gjorde stan

Idag har du och jag varit i Hässleholm med Maria och din kusin Teo. Maria ville gärna se lite mer av Hässleholm och verkade nöjd när de begav sig hemmåt.

Vi började dagen med att Maria sprang in en snabb runda på Byggmax för att köpa färg medan jag fick hålla ett öga på Teo som fortfarande sov i bilen. Sen dök vi in på ÖB för att slippa undan regnet som hängde i luften. Vi gick där en bra stund och hittade lite nyttigt som vi köpte. När vi kom ut hade regnet dragit förbi och tog oss in i stan. Maria passade på att använda upp ett presentkort på Lindex som hon hade fått av sin mamma. Hon provade och tittade i vad jag hoppas var lugn och ro när jag tog hand om Teo.

Sen var det lunch på Grafitti. Mumsigt, men Teo var lite busig och smutsade ner Maria med efterätten.

En liten runda till i några affärer innan regnet verkade återkomma och vi bestämde för att ta adjö och åka hem. Rena turen kanske för Teo var riktigt trött, men det är ju inte lustig efter en sån trevlig dag...



/Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0